neděle 2. března 2014

Převrat o 180°



 Proměna jedné osoby která je velmi důležitá v mém životě!



Dnešní článek píšu o svém bráchovi na kterého jsem neskutečně pyšný! Začátkem tohoto roku změnil svůj životní styl.. ano přemlouvání to bylo dlouhé, ale udělal to. Začátky měl složité. Nevěřil, že dokáže to co jsem dokázal já – asi si mě vzal jako vzor. Jeho návyky ohledně stravování byli katastrofické. Přes den nic nejedl a večer se přejídal a nejlépe pečeným kolenem, klobásami, pizzou a to všechno zapil pivem. V 17 letech jeho váha byla okolo 75kg o 9 let později měl však 104kg a více.

Po delším přemlouvání se nakonec dal do práce, a nejlepší co jsem hned ze začátku mohl udělat bylo, že jsem mu domluvil trénink s moji fantastickou trenérkou Monikou. Na začátek mu dala něco lehčího aby ho hned nevyplašila a prošla sním cvičební plán i stravu. První dny ve fitku proklínal a pokaždé si koupil pivo na večer. Postupem si všiml, že tohle stravování není zrovna ideální protože při cvičení cítil i jeho snídani. Doporučil jsem mu teda vločky nebo müsli na snídani a hned to šlo lépe. Změnil kompletní stravu, pečené kolena, klobásy tomu bylo konec. Začal jíst zdravěji, libové maso nebo kuřecí, krutí s přílohou a hodně zeleniny. Tohle mě překvapilo protože jsem ho jednou přistihl když si dal oběd a měl tam takovou porci zeleniny, kterou snad nesnědl za celý život. Nechci psát jen čeho jsem si všímal já proto jsem se na pár otázek zeptal.

Jak jsi zvládal první dny cvičení a stravování? 

Byl jsem velice překvapen novými cviky, nevěděl jsem jak mám cvičit a jestli to cvičím správně. Ze začátku jsem jedl vysoce kalorické jídla, které neměli pomalu žádné živiny a večer jsem si dával pivo. Postupně jsem zjišťoval, že tenhle styl není ideální protože jsem to při cvičení cítil v žaludku. Moje strava se stávala každým dnem pestřejší a výsledky se co nevidět dostavily.

První měření, jak jsi se cítil? Byl jsi nervózní?

Cítil jsem se blbě, že jsem to nechal zajít až tak daleko.


Jak se ti přecházelo na nové návyky a co jsi cvičil?

Tréninky byli skvělé! Cítil jsem, že je to dobré protože jsem byl po každém tréninku zpocený. Cvičil jsem pod dohledem skvělé trenérky, která mi stále ukazuje jak správně cvičit aby se výsledky dostavily. Moje klasické cvičení je zahřátí na páse, potom nějaká skupinová lekce – cvičení s kettlebelly, břišní buchty, kruhové tréniky. Ty jsou moje oblíbené, závěrem si dám 20 minutové kardio na páse.


První měření po 3 týdnech – jaké bylo očekávání?

Nečekal jsem, že vůbec něco zhubnu. Doufal jsem, že kondice bude stoupat. Výsledky mě překvapily! 3kg tuku mě potěšily – začal jsem cvičit tvrději.

Měření po měsíci bylo překvapivé. Na začátku jsem měl 104kg a po měsíci a půl cvičení a správného stravování jsem klesl na 94kg! Zhubl jsem 9kg tuku a nabral cca 2kg svalů. Jsem neskutečně rád, že mám za trenérku právě Moniku a bráchu, který mě ke všemu dokopal. Mohu říct, že tohle je teprve začátek!



Kromě tréninků s Monikou jsem cvičil Kruhové tréninky, HIIT, Silové tréninky a Kardio, břišní buchty, kettlebells a dokonce i crossfitu pod vedením zkušených trenérů a občas i mého bratra.

Jeho celkové vyjádření bylo, že bez Moniky a mě by to nezvládl ale ten nejhlavnější úkol byl na něm samotném. Proto máš můj obdiv!

Tady vidíte, že když cvičíte a změníte stravu dokážete to co já, a teď i můj brácha a dokonce i jeho přítelkyně která sice tak moc nedodržuje životosprávu, ale i tak zhubla 4kg!

Shrnutí: Děkujeme naši trenérce Monice, že nás věří a dodává nám sílu pokračovat dále a také Pure Jatomi Fitness za skvělé prostředí a profesionální tým!

Nepodceňujte se a začněte, vaše sny se mohou stát skutečností. 




3 komentáře:

  1. brácha má můj obdiv, věřím že jak se jednou do toho dostane tak nepřestane:) i když ze začátku to jde dolů samo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že když teď odpovím zaněj tak se přesně strefím... Nezáleží na výsledcích. Jde o to jak se cítí, zdravěji. Problémy s vysokým tlakem jsou minulostí a může to jít pomaleji, ale nevzdáme to :)

      Vymazat